Home / מאמרים / מה באמת כדאי לכם לדעת על חזקת הגיל הרך?

מה באמת כדאי לכם לדעת על חזקת הגיל הרך?

גירושין הם אף פעם לא דבר נעים וכל מי שהיה במעמד הזה יוכל לומר לכם שזה קשה. החלום שלנו מתנפץ, האהבה נגמרת ותוך כדי צריך גם לחשוב על טובת הילדים. זה נשמע לכם מוכר ואין לכם מושג מאיפה להתחיל? אם כך, כדאי שתדעו: בית המשפט מגיע עם דעה מאוד ברורה והיא: טובת הילדים באה לפני הכול. לכן, כאשר מדברים על חזקה בנוגע לגיל הרך, אנחנו רואים שכמעט תמיד, כל עוד לא הוכח שהאם לא כשירה למלא את תפקידה, בית המשפט יעדיף שהילדים יגדלו איתה. מצד שני, בתחום של חזקת הגיל הרך ישנם גם הרבה מאוד מקרים שבהם בית המשפט יפסוק שעדיף לקטין עם אביו או אפילו במשפחה אומנת ולכן חשוב להכיר את כל האפשרויות הקיימות.

איך מתמודדים עם נושא כמו חזקת הגיל הרך?

המלחמה על הילדים היא מלחמה ידועה שרוב הזוגות שמתגרשים נתקלים בה, אפילו כאלה שנשבעו לעצמם להתגרש בצורה יפה. לכן ברור מדוע כל אחד מכם תוהה כיצד הוא יוכל להתמודד עם הנושא של חזקה על הגיל הרך או עם כל סוגיה אחרת שקשורה לגירושין. זה הרגע להזכיר את העובדה שאתם לא באמת צריכים להתמודד עם העניין הזה לבד וכי על כל אחד מכם לחפש לו עורך דין לענייני חזקת הגיל הרך.

איך תדעו שבחרתם עורך דין מתאים?

בין אם הסוגיה הבוערת ביניכם היא החזקה על הגיל הרך ובין אם הקושי הוא בחלוקת הממון, על כל אחד מכם לבחור עו"ד:

  • שמגיע עם הרבה ניסיון בתחום
  • שיכול להיות זמין עבורכם לכל שאלה
  • שיש לו לקוחות רבים שיוכלו להמליץ עליו ועל שירותיו המקצועיים

לכן, אפילו אם יהיה עליכם לשלם במצבים מסוימים יותר לעוה"ד כדי להבטיח שהוא באמת ידאג לאינטרסים שלכם, זה שווה את ההשקעה. חזקת הגיל הרך והחלטת בית המשפט בנושא זה משהו שיכול להשפיע בצורה משמעותית ביותר על המשך החיים שלכם ושל הילדים שלכם ולכן זה בהחלט שווה מאבק.

About admin

Check Also

מה חשוב לדעת על תביעה נגד משרד הביטחון?

כפי שמן הסתם כולנו יודעים, השירות בצה"ל עלול להסתיים בפגיעה פיזית או נפשית חמורה. המדינה …