Home / מאמרים / עורך דין מסחרי – מלווה את העסק מימיו הראשונים

עורך דין מסחרי – מלווה את העסק מימיו הראשונים

כל בעל עסק זוכר את הרגע שבו הפעילות הפרטית שלו הפכה להיות גדולה מאוד ולא היה מנוס ממעבר לפעילות בתור חברה מקצועית ומסודרת. זה הוא תהליך לא פשוט בכלל, עם המון אלמנטים משפטיים שאתם צריכים לקחת בחשבון והם משפיעים בצורה משמעותית על ההתנהלות שלכם ועל היכולת לשמור על יציבות העסק לאורך שנים. כלומר, חשוב להבין את תפקידו של עורך דין מסחרי עוד לפני שאתם בונים את החברה ולקבל החלטות ביחד עם איש המקצוע שלכם, על מנת לבנות את העסק בצורה אחראית. 

מה הם תחומי האחריות של עורך דין מסחרי?

בין שלל עיסוקיו של עורך דין מסחרי, מדובר על איש מקצוע שיכול:

  1. להציג לפניכם את המבנה המשפטי של החברה שלכם. הן מבחינת חומת הגנה למנהלי החברה והן מבחינת חבות המס שאתם צריכים להכיר כבר מהיום הראשון לפעילות החברה.
  2. בניית חוזי העבודה וההתקשרות. הן מול ספקים ונותני השירותים של החברה והן מול צוות העובדים ובעלי המניות. חברה מקצועית היא חברה שבונה חוזים בצורה מסודרת וללא פרצות.
  3. ליווי בתהליכי פירוק או שינוי בעלות של החברה. עורך הדין יודע איך להסתכל על כל אחד מהאנשים המשפיעים על החברה וליצור חלוקת אחריות הוגנת, על מנת לאפשר לכם בבוא העת לפרק את החברה ולשמור על הזכויות של בעלי הנכסים השונים.

ליווי אישי ודיסקרטי בכל שלבי החיים של החברה

היכולת של עורך דין בירושלים עם התמחות בתחום דיני החברות והמסחר לספק לכם את המענה שאתם צריכים לקבל תלויה בכם. אם אתם נותנים לעורך הדין את כל המידע שהוא צריך לקבל, יהיה לו קל יותר להציע לכם פתרונות ומענה אישיים לכל שאלה לאורך הדרך. ועל כן, חשוב לבנות מערכת של אמון הדדי ולהבין מה הוא התפקיד של עורך הדין בחברה שלכם ויפה שעה אחת קודם. בוודאי אם אתם רוצים לשמור על החברה שלכם לאורך זמן ולייצור בסיס משפטי חזק לכל פעולה שלכם לאורך הדרך. 

About admin

Check Also

מה חשוב לדעת על תביעה נגד משרד הביטחון?

כפי שמן הסתם כולנו יודעים, השירות בצה"ל עלול להסתיים בפגיעה פיזית או נפשית חמורה. המדינה …